Termékcsere/visszaküldés

A termék(ek) cseréje, illetve visszaküldése mindkét esetben legtöbbször a GLS futárszolgálat segítségével történik, szállítási költsége a Vevőt terheli, díja 2500 Ft. Kérjük, a termék(ek)et vízálló csomagolásban készítse elő a futár érkezésére, a címzettet, feladót és egyéb információkat tartalmazó matricát a futár fogja vinni.

Csomagcsere esetén az új csomagot feladjuk a kívánt címre, a futár pedig kiszállításkor elhozza a régi csomagot (a cserélni kívánt termék(ek)et).

Visszaküldésnél leadunk a GLS futárszolgálatnál egy ún. futárrendelést, így a futár felveszi a megadott címen a csomagot és visszaszállítja nekünk. A termékek visszaküldése után 1-2 munkanapon belül a megadott bankszámlaszámra visszautaljuk az összeget. A visszaküldött termék(ek) vételárából a szállítási költséget (2500 Ft) levonva a különbözet kerül visszautalásra a lent megadott bankszámlaszámra!

Csomagfelvételi címnek NEM LEHET CSOMAGPONTOT megadni, mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol a futár személyesen Öntől veheti át a csomagot (ez lehet az otthona, munkahelye, stb.)!

Minden esetben csak olyan terméket tudunk kicserélni vagy visszavenni, ami nem sérült, nem lett kimosva és szerepel rajta a címke (tehát olyan állapotban van, amilyenben a vevő megkapta). 

Az alábbi űrlap kitöltésével és elküldésével a fentieket elfogadja!

Cserélni vagy visszaküldeni szeretné a terméke(ke)t?