Termékcsere/visszaküldés

A termék(ek) cseréje, illetve visszaküldése mindkét esetben legtöbbször a GLS futárszolgálat segítségével történik, szállítási költsége a Vevőt terheli, díja 1550 Ft. Kérjük, a termék(ek)et vízálló csomagolásban készítse elő a futár érkezésére, a címzettet, feladót és egyéb információkat tartalmazó matricát a futár fogja vinni. 

Személyesen is van lehetőség a termékcserére vagy visszaszolgáltatásra, nyitvatartási időben székhelyünkön: Hétfő-Csütörtök: 9:00-16:00; 1201 Budapest, Magyarok Nagyasszonya tér 20. (Nem szükséges időpontot egyeztetni.)

Csomagcsere esetén az új csomagot feladjuk a kívánt címre, a futár pedig kiszállításkor elhozza a régi csomagot (a cserélni kívánt termék(ek)et).

Visszaküldésnél leadunk a GLS futárszolgálatnál egy ún. futárrendelést, így a futár felveszi a megadott címen a csomagot és visszaszállítja nekünk. A termékek visszaküldése után 1-2 munkanapon belül a megadott bankszámlaszámra visszautaljuk az összeget. A visszaküldött termék(ek) vételárából a szállítási költséget (1550 Ft) levonva a különbözet kerül visszautalásra!

Minden esetben csak olyan terméket tudunk kicserélni vagy visszavenni, ami nem sérült, nem lett kimosva és szerepel rajta a címke (tehát olyan állapotban van, amilyenben a vevő megkapta). 

Az alábbi űrlap kitöltésével és elküldésével a fentieket elfogadja!

Cserélni vagy visszaküldeni szeretné a terméke(ke)t?
Csere/visszaküldés módja