Ez az oldal Önnek szól, ha INTÉZMÉNY, CÉG szinten szeretne vásárolni termékeket!
Miért kezeljük külön a nagyobb megrendeléseket?
- Lehet, hogy több időt vesz igénybe a termékek elkészítése nagyobb volumen esetén, erről a rendelés mennyiségének tudatában tájékoztatjuk majd Önt!
- A kulcs az anyagban rejlik! Nem tudjuk garantálni, hogy bármennyi ruhadarabot rendelhet bármelyik mintából, mert lehet, hogy akkor, abban a pillanatban nem lesz hozzá elegendő anyagunk a választott mintából, színből, így ezzel is számolnunk kell.
Kétféle szolgáltatással is segítjük a nagyobb mennyiségű rendelések leadását:
1. Helyszíntől függően lehetőség van arra, hogy kivigyük termékeinket bemutatóra és próbára, személyes rendelésfelvétellel!
Budapesten és környékén, illetve Hatvanban és környékén szinte biztosan vállalni fogjuk, de minden csak egyeztetés kérdése! :)
2. Mintacsomag rendelése, melynek ára a min. 100.000 Ft értékű rendelésből levonásra kerül a szállítási költséggel együtt (ha minket választ, a mintacsomag megtekintése összességében ingyenes). A termékeket kiküldjük megtekintésre, majd futár segítségével visszahozatjuk.
Személyes rendelésfelvétel menete:
- Időpont és helyszín egyeztetése telefonon vagy e-mailben.
- A megbeszéltek szerint MINDEN rendelhető termékből (tunikák, nadrágok, lapköpenyek, papucsok, stb...) kiviszünk mintadarabokat, melyeket a dolgozók felpróbálhatnak és ott a helyszínen össze is írjuk a rendelést, név szerint.
- Elérhetőségek, számlázási adatok és a rendelés teljesítésének időpontjának egyeztetése. Az egyedi számlázási igényekkel kapcsolatban rugalmasak vagyunk (pl. munkaruha megnevezés a számlán, külön számlák kiállítása bizonyos összegenként, különböző fizetési módok, fizetési határidő, stb.)
- A felvett rendelést és a számlát a megadott e-mail címre elküldjük.
- A megbeszélt időpontig jelentkezünk, amikor a rendelés elkészült, és újra időpontot egyeztetünk a termékek kiszállítására.
- Rendelés kézbesítése. Ha bármelyik termék valakinek mégsem megfelelő, természetesen lehetőség van a cserére. A díjtalan kiszállás és rendelésfelvétel egy ingyenes cserét foglal magába, minden további csere 2500 Ft-ba kerül!
TIPPEK A SZEMÉLYES RENDELÉSFELVÉTELRE:
- Mielőtt kihívna minket a személyes rendelésfelvételre, mutassa meg a kolléganőknek a webshopunkat és a kínálatunkat! Ha a webshopon látottak alapján, első igényfelmérés után tetszenek nekik a termékeink, utána vegye fel velünk a kapcsolatot, hiszen nem az a célunk, hogy minél több terméket eladjunk a dolgozóknak, hanem az, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő munkaruhát.
- A bemutató pontos helyszínét előre megtervezve biztosítsa: legyen elegendő tér a próbára, esetleg a közelben tükör, asztalok, székek, stb., így nem a kiszálláskor kell kapkodva dönteni a körülményekről.
- Olyan időpontot válasszon, amikor a kolléganők ráérnek (pl. ne ebédidőben, vagy amikor a szülők már érkeznek a gyerekekért), így váltásban tudnak jönni a próbára és hatékony lesz az együttműködés!
Amennyiben érdekelné Önöket a személyes rendelésfelvétel lehetősége, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Eszes Viktória: 06 70 667 9378