Intézményeknek

Ez az oldal Önnek szól, ha INTÉZMÉNY szinten szeretnének vásárolni termékeket!

Miért kezeljük külön a nagyobb megrendeléseket?

  • Lehet, hogy több időt vesz igénybe a termékek elkészítése nagyobb volumen esetén, erről a rendelés mennyiségének tudatában tájékoztatjuk majd Önt!
  • A kulcs az anyagban rejlik! Nem tudjuk garantálni, hogy bármennyi ruhadarabot rendelhet bármelyik mintából, mert lehet, hogy akkor, abban a pillanatban nem lesz hozzá elegendő anyagunk a választott mintából, színből, így ezzel is számolnunk kell.

Helyszíntől függően lehetőség van arra, hogy kivigyük termékeinket bemutatóra és próbára!

Budapesten és környékén, illetve Hatvanban és környékén szinte biztosan vállalni fogjuk, de minden csak egyeztetés kérdése! :) 

Személyes rendelésfelvétel menete:

  1. Időpont és helyszín egyeztetése telefonon vagy e-mailben.
  2. A megbeszéltek szerint MINDEN rendelhető termékből (tunikák, nadrágok, lapköpenyek, papucsok, stb...) kiviszünk mintadarabokat, melyeket a dolgozók felpróbálhatnak és ott a helyszínen össze is írjuk a rendelést, név szerint.
  3. Elérhetőségek, számlázási adatok és a rendelés teljesítésének időpontjának egyeztetése. Az egyedi számlázási igényekkel kapcsolatban rugalmasak vagyunk (pl. munkaruha megnevezés a számlán, külön számlák kiállítása bizonyos összegenként, különböző fizetési módok, fizetési határidő, stb.)
  4. A felvett rendelést és a számlát a megadott e-mail címre elküldjük.
  5. A megbeszélt időpontig jelentkezünk, amikor a rendelés elkészült, és újra időpontot egyeztetünk a termékek kiszállítására.
  6. Rendelés kézbesítése. Ha bármelyik termék valakinek mégsem megfelelő, természetesen lehetőség van a cserére.

Amennyiben érdekelné Önöket a személyes rendelésfelvétel lehetősége, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Eszes Viktória: 06 70 667 9378