Intézményeknek

Ez az oldal Önnek szól, ha INTÉZMÉNY, CÉG szinten szeretne vásárolni termékeket!

Miért kezeljük külön a nagyobb megrendeléseket?

  • Lehet, hogy több időt vesz igénybe a termékek elkészítése nagyobb volumen esetén, erről a rendelés mennyiségének tudatában tájékoztatjuk majd Önt!
  • A kulcs az anyagban rejlik! Nem tudjuk garantálni, hogy bármennyi ruhadarabot rendelhet bármelyik mintából, mert lehet, hogy akkor, abban a pillanatban nem lesz hozzá elegendő anyagunk a választott mintából, színből, így ezzel is számolnunk kell.

 

Kétféle szolgáltatással is segítjük a nagyobb mennyiségű rendelések leadását:

1. Helyszíntől függően lehetőség van arra, hogy kivigyük termékeinket bemutatóra és próbára, személyes rendelésfelvétellel!

Budapesten és környékén, illetve Hatvanban és környékén szinte biztosan vállalni fogjuk, de minden csak egyeztetés kérdése! :) 

2. Mintacsomag rendelése, melynek ára a min. 100.000 Ft értékű rendelésből levonásra kerül a szállítási költséggel együtt (ha minket választ, a mintacsomag megtekintése összességében ingyenes). A termékeket kiküldjük megtekintésre, majd futár segítségével visszahozatjuk.

Személyes rendelésfelvétel menete:

  1. Időpont és helyszín egyeztetése telefonon vagy e-mailben.
  2. A megbeszéltek szerint MINDEN rendelhető termékből (tunikák, nadrágok, lapköpenyek, papucsok, stb...) kiviszünk mintadarabokat, melyeket a dolgozók felpróbálhatnak és ott a helyszínen össze is írjuk a rendelést, név szerint.
  3. Elérhetőségek, számlázási adatok és a rendelés teljesítésének időpontjának egyeztetése. Az egyedi számlázási igényekkel kapcsolatban rugalmasak vagyunk (pl. munkaruha megnevezés a számlán, külön számlák kiállítása bizonyos összegenként, különböző fizetési módok, fizetési határidő, stb.)
  4. A felvett rendelést és a számlát a megadott e-mail címre elküldjük.
  5. A megbeszélt időpontig jelentkezünk, amikor a rendelés elkészült, és újra időpontot egyeztetünk a termékek kiszállítására.
  6. Rendelés kézbesítése. Ha bármelyik termék valakinek mégsem megfelelő, természetesen lehetőség van a cserére. A díjtalan kiszállás és rendelésfelvétel egy ingyenes cserét foglal magába, minden további csere 2500 Ft-ba kerül!

Amennyiben érdekelné Önöket a személyes rendelésfelvétel lehetősége, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Eszes Viktória: 06 70 667 9378

Mintacsomag rendelése a kiválasztott terméktípusokkal

A mintacsomaggal az a célunk, hogy megkönnyítsük a webshopon történő vásárlást azok számára, akik nagyobb mennyiségben szeretnének munkaruhát rendelni, de a távolság miatt nem áll módunkban elmenni Önökhöz az intézménybe személyesen felvenni a rendelést.  

Akkor ajánljuk a szolgáltatásunk megrendelését, ha:

  • intézmény, cég nevére szeretne nagyobb mennyiségben munkaruhát vásárolni
  • szeretné személyesen megtekinteni a termékeinket
  • nincs lehetősége személyesen eljönni hozzánk

Amennyiben a mintacsomag rendelése után minket választ és intézmény szinten rendelést ad le webshopunkban, a mintacsomag ára a szállítási költséggel együtt levásárolható lesz (levonjuk a rendelés végösszegéből), amennyiben a rendelés végösszege eléri a bruttó 100.000 Ft-ot! 

Ha bármivel kapcsolatban kérdése, kérése merülne fel, írja a Megjegyzés rovatba!

TOVÁBBI RÉSZLETEK LENTEBB OLVASHATÓK!

Tovább
2 500 Ft
Gyorsnézet