Ez az oldal Önnek szól, ha INTÉZMÉNY, CÉG szinten szeretne vásárolni termékeket!
Kétféle szolgáltatással is segítjük a nagyobb mennyiségű rendelések leadását:
1. Mintacsomag rendelése, melynek ára a min. 100.000 Ft értékű rendelésből levonásra kerül a szállítási költséggel együtt (ha minket választ, a mintacsomag megtekintése összességében ingyenes). A termékeket kiküldjük megtekintésre, majd futár segítségével visszahozatjuk.
2. Helyszíntől függően lehetőség van arra, hogy kivigyük termékeinket bemutatóra és próbára, személyes rendelésfelvétellel!
Budapesten és környékén, illetve Hatvanban és környékén szinte biztosan vállalni fogjuk, de minden csak egyeztetés kérdése! :)
1. Mintacsomag rendelése
A mintacsomag, majd a nagyobb mennyiségű rendelés leadásának menete:
A mintacsomagról itt olvashat részleteket, illetve itt rendelheti meg:
2. Személyes próba és rendelésfelvétel intézményekben
Személyes rendelésfelvétel menete:

- Kapcsolatvelvétel telefonon vagy e-mailben.
- Időpont és helyszín egyeztetése.
- A megbeszéltek szerint MINDEN rendelhető termékből (tunikák, nadrágok, lapköpenyek, papucsok, stb...) kiviszünk mintadarabokat, melyeket a dolgozók felpróbálhatnak és ott a helyszínen össze is írjuk a rendelést, név szerint.
- Elérhetőségek, számlázási adatok és a rendelés teljesítésének időpontjának egyeztetése. Az egyedi számlázási igényekkel kapcsolatban rugalmasak vagyunk (pl. munkaruha megnevezés a számlán, külön számlák kiállítása bizonyos összegenként, különböző fizetési módok, fizetési határidő, stb.) A felvett rendelést és a számlát a megadott e-mail címre elküldjük. A megbeszélt időpontig jelentkezünk, amikor a rendelés elkészült, és újra időpontot egyeztetünk a termékek kiszállítására.
- Rendelés kiszállítása.
- Ha bármelyik termék valakinek mégsem megfelelő, természetesen lehetőség van a cserére. A díjtalan kiszállás és rendelésfelvétel egy ingyenes cserét foglal magába, minden további csere 2500 Ft-ba kerül! (Az ingyenes cserelehetőséggel akármennyi terméket kicserélhetnek, amiken szerepel a címke és nem volt hordva.)
TIPPEK A SZEMÉLYES RENDELÉSFELVÉTELRE:
- Mielőtt kihívna minket a személyes rendelésfelvételre, mutassa meg a kolléganőknek a webshopunkat és a kínálatunkat! Ha a webshopon látottak alapján, első igényfelmérés után tetszenek nekik a termékeink, utána vegye fel velünk a kapcsolatot, hiszen nem az a célunk, hogy minél több terméket eladjunk a dolgozóknak, hanem az, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő munkaruhát.
- A bemutató pontos helyszínét előre megtervezve biztosítsa: legyen elegendő tér a próbára, esetleg a közelben tükör, asztalok, székek, stb., így nem a kiszálláskor kell kapkodva dönteni a körülményekről.
- Olyan időpontot válasszon, amikor a kolléganők ráérnek (pl. ne ebédidőben, vagy amikor a szülők már érkeznek a gyerekekért), így váltásban tudnak jönni a próbára és hatékony lesz az együttműködés!
Amennyiben érdekelné Önöket a személyes rendelésfelvétel lehetősége, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Eszes Viktória: 06 70 667 9378