Hedit blog

A GLS házhoz szállításról

Eszes Viktória
Eszes Viktória
2021.02.13 12:25
A GLS házhoz szállításról

Becsült olvasási idő: 4,5 perc

Hogyan működik a GLS házhoz szállítás? Milyen feltételei vannak annak, ha webshopunkból rendelt csomagját GLS házhoz szállítással szeretné kérni? Hogyan működik a csomagcsere? Ezekre és ezekhez hasonló kérdésekre találhatja meg a választ a következőkben.

Webshopunk szállítási módjai

Egészségügyi munkaruházat webshopunkban a rendelés leadásánál két féle szállítási módot választhat:

  • SZEMÉLYES ÁTVÉTEL SZÉKHELYÜNKÖN (BUDAPEST XX. KERÜLET)
Lehetőség van személyes átvételre székhelyünkön: 1201 Budapest, Magyarok Nagyasszonya tér 20.
Amennyiben személyesen jön el rendeléséért, a rendelt termékeket fel is próbálhatja, így biztosan jó méretű ruhadarabokkal tér haza! :)
Szállítási költség: 0 Ft

  • GLS FUTÁRSZOLGÁLAT

A GLS General Logistics Systems Hungary Kft. (GLS) magas szintű csomagszállítást kínál. Az egyik legnagyobb futárszolgálat az európai piacon, mindez megbízható átfutási idővel és csomagkezeléssel, felhasználóbarát, modern IT-támogatással és rugalmas, egyéni megoldásokkal.

Szállítási költség: Megrendelés végösszeg: 0 Ft-29.999 Ft: 1300 Ft; 30.000 Ft felett INGYENES!

Egy kis kitekintő

Amikor megalapult vállalkozásunk, és csomagszállító cégek közül kellett választanunk, fel volt adva a lecke! Magyarországon egyre többen kínálnak jobb és kevésbé jobb megoldást a csomagok kiszállítására, mégis, ahogy egyre jobban beleástuk magunkat a témába, érezhető volt: a GLS kiemelkedik versenytársai közül. Felvettük velük a kapcsolatot és nekünk mint partnercégnek is magas szintű ügyfélszolgálatban volt részünk . A szerződés megkötése gyors, korrekt és tiszta volt, örülünk, hogy őket választottuk. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy eddig egyszer sem került homok a gépezetbe, és minden kiszállítás zökkenőmentesen ment, de az emberek hibázhatnak, és az EGYETLEN EGY problémás eset is hamar megoldódott.

A csomagszállításról

Tegyük fel, hogy a megrendelés teljesítésében már annál a pontnál tartunk, amikor minden megrendelt termék megvan, már "csak" fel kell adni a csomagot. Ez a gyakorlatban úgy működik, hogy webshoprendszerünkből átvisszük a megrendelő adatait a GLS rendszerébe, ahol címkéket generálunk. Ezen a címkén szerepelnek a feladó és a címzett adatai (név, cím, e-mail cím, telefonszám, megjegyzés), illetve a GLS-nek szükséges vonalkód, amivel azonosítják a csomagot. Ha minden megvan, a címkét kinyomtatjuk, majd a csomag tartalmának ellenőrzése után a lezárt futártasakra/dobozra ragasztjuk.

Ha a címke létrehozása megtörtént, a GLS küld egy e-mailt a címzettnek, melyben leírja a szállítással kapcsolatos fontos információkat. Egy ilyen e-mailt a hedit.hu-tól is kap a megrendelő, melyből a kiszállításról és a rendelés pontos részleteiről informálódhat.

A következő lépés a csomag tényleges feladása, mely az e-mail kiküldését követő munkanapon történik meg. A futár elszállítja valamely depóba, majd onnan szállítják tovább egy másikba, ahonnan már a címzett következik. Így a GLS magas szintű logisztikájának köszönhetően belföldön, a feladást követő 1 munkanapon belül megkapja csomagját.

A cserecsomagról

Természetesen bárkivel megeshet, hogy a megrendelt tunika, póló, nadrág, lapköpeny, papucs, stb. mérete nem lett megfelelő, ilyen esetben lehetőség van a termék cseréjére. Amennyiben telefonon vagy e-mailben jelzi nekünk, hogy valamely rendelt terméket cserélni szeretné, a szállítási díj a vásárlót terheli, ami 1550 Ft.

Az előbb leírt módon, ebben az esetben is nyomtatunk címkét, azonban itt kettőt:

  • az egyiken a vásárló a címzett, ezt ragasztjuk a csomagra, jól látható helyre
  • a másikon a HEDIT.HU Kft. a címzett, ezt papírba csomagolva ragasztjuk a csomagra, úgy, hogy ne látszódjon rajta a vonalkód (ne zavarjon be a GLS rendszerébe), ezt a kézbesítésnél leszedik, és a futár segítségével ráragasztják arra a csomagra, amit a vevő visszaküld. Ebből kifolyólag

a megrendelőnek NEM KELL FELCÍMKÉZNI a csomagot,

csupán becsomagolni a termék(ek)et.

A futár érkezéséről, illetve a csomag feladásáról küldünk értesítő e-mailt.

A General Logistics Systems Hungary Kft.

A General Logistics Systems Hungary Kft., azaz a GLS gyorsan és megbízhatóan szállít csomagot Magyarországon. Külön ügyfélszolgálatot tart fenn a feladóknak (7.00 - 18.00) és a címzetteknek (7.00 - 20.00).

  • Csomagszállítás háztól házig
  • Feladást követően kézbesítés 1 munkanap alatt
  • Folyamatos csomag nyomon követési lehetőség
  • Online elérhető átvételi igazolás
  • Második kézbesítési kísérlet
  • Adminisztrációt támogató ügyfélszoftverek
  • Automatikus napi csomagstátusz riportok
  • Szezoncsúcsokban is megbízható, egyenletes minőség

"A GLS Hungary Magyarország egyik legnagyobb csomaglogisztikai szolgáltatója, mely a minőségre helyezi a fő hangsúlyt. 

A 80 depóból és egy csomagirányító központból álló hálózatával az ország egész területén elérhető az ügyfelek számára. A jól felépített hálózat gyors, zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé. A csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.

A Budapest mellett működő központ nemzetközi csomagirányítóként is szolgál. Minden logisztikai folyamat a GLS magas minőségi normáinak megfelelően, a legmodernebb technológa alkalmazásával zajlik." További információért látogasson el a GLS weboldalára!