Amikor megalapult vállalkozásunk, és csomagszállító cégek közül kellett választanunk, fel volt adva a lecke! Egyre többen kínálnak jobb és kevésbé jobb megoldást a csomagok kiszállítására, mégis, ahogy egyre jobban beleástuk magunkat a témába, érezhető volt: a GLS kiemelkedik versenytársai közül. Felvettük velük a kapcsolatot és nekünk mint partnercégnek is magas szintű ügyfélszolgálatban volt részünk . A szerződés megkötése gyors, korrekt és tiszta volt, örülünk, hogy őket választottuk. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy eddig egyszer sem került homok a gépezetbe, és minden kiszállítás zökkenőmentesen ment, de az emberek hibázhatnak, és az EGYETLEN EGY problémás eset is hamar megoldódott.
A csomagszállításról
Tegyük fel, hogy a megrendelés teljesítésében már annál a pontnál tartunk, amikor minden megrendelt termék megvan, már "csak" fel kell adni a csomagot. Ez a gyakorlatban úgy működik, hogy webshoprendszerünkből átvisszük a megrendelő adatait a GLS rendszerébe, ahol címkéket generálunk. Ezen a címkén szerepelnek a feladó és a címzett adatai (név, cím, e-mail cím, telefonszám, megjegyzés), illetve a GLS-nek szükséges vonalkód, amivel azonosítják a csomagot. Ha minden megvan, a címkét kinyomtatjuk, majd a csomag tartalmának ellenőrzése után a lezárt futártasakra/dobozra ragasztjuk.
Ha a címke létrehozása megtörtént, a GLS küld egy e-mailt a címzettnek, melyben leírja a szállítással kapcsolatos fontos információkat. Egy ilyen e-mailt a hedit.hu-tól is kap a megrendelő, melyből a kiszállításról és a rendelés pontos részleteiről informálódhat.
A következő lépés a csomag tényleges feladása, a futár elszállítja a központi depóba, majd onnan szállítják tovább egy másikba, ahonnan már a címzett következik. Így a GLS magas szintű logisztikájának köszönhetően a feladást követő 1 munkanapon belül megkapja csomagját.
A cserecsomagról
Természetesen bárkivel megeshet, hogy a megrendelt tunika, póló, nadrág, lapköpeny, stb. mérete nem lett megfelelő, ilyen esetben lehetőség van a termék cseréjére: az oldalon kitölthető űrlapon keresztül jelezze igényét.
Az előbb leírt módon, ebben az esetben is nyomtatunk címkét, azonban itt kettőt:
- az egyiken a vásárló a címzett, ezt ragasztjuk a csomagra, jól látható helyre
- a másikon a HEDIT.HU Kft. a címzett, ezt papírba csomagolva ragasztjuk a csomagra, úgy, hogy ne látszódjon rajta a vonalkód (ne zavarjon be a GLS rendszerébe), ezt a kézbesítésnél leszedik, és a futár segítségével ráragasztják arra a csomagra, amit a vevő visszaküld. Ebből kifolyólag
a megrendelőnek NEM KELL FELCÍMKÉZNI a csomagot,
csupán becsomagolni a termék(ek)et.
A futár érkezéséről, illetve a csomag feladásáról küldünk értesítő e-mailt. Részletek: https://hedit.hu/termekcsere-visszakuldes
A General Logistics Systems Hungary Kft.
A General Logistics Systems Hungary Kft., azaz a GLS gyorsan és megbízhatóan szállít csomagot Magyarországon. Külön ügyfélszolgálatot tart fenn a feladóknak (7.00 - 18.00) és a címzetteknek (7.00 - 20.00).
- Csomagszállítás háztól házig
- Feladást követően kézbesítés 1 munkanap alatt
- Folyamatos csomag nyomon követési lehetőség
- Online elérhető átvételi igazolás
- Második kézbesítési kísérlet
- Adminisztrációt támogató ügyfélszoftverek
- Automatikus napi csomagstátusz riportok
- Szezoncsúcsokban is megbízható, egyenletes minőség
"A GLS Hungary Magyarország egyik legnagyobb csomaglogisztikai szolgáltatója, mely a minőségre helyezi a fő hangsúlyt.
A 80 depóból és egy csomagirányító központból álló hálózatával az ország egész területén elérhető az ügyfelek számára. A jól felépített hálózat gyors, zökkenőmentes csomagszállítást tesz lehetővé. A csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.
A Budapest mellett működő központ nemzetközi csomagirányítóként is szolgál. Minden logisztikai folyamat a GLS magas minőségi normáinak megfelelően, a legmodernebb technológa alkalmazásával zajlik." További információért látogasson el a GLS weboldalára!